Londres, menjar-hi amb pocs diners

Aquest passat mes de Desembre vaig passar 5 dies a una de les ciutats més meravelloses del món, Londres. Eren les dates de Nadal i els carrers estaven tenyits de tots els colors. Es sentia un sentiment d’alegria que es transmetia a través de l’aíre congelat que s’hi respirava.

El pressupost del viatge era baix, com el de la majoria de viatges que faig. I com en el cas de l’InteRaíl per Europa, vam optar per destinar bona part del pressupost a conèixer tots els racons de la ciutat cuidant molt les despeses en menjars. Com que l’alberg on ens allotjàvem no tenia cuina vam haver de menjar fora cada dia, i és per això que he decidit  fer-vos una petita explicació dels restaurants on vam anar.

Un dels llocs que més vam freqüentar va ser el "Pret a Manger", que ve a ser una cadena de forns amb bocates i menjars de tots els tipus, així com cafés i begudes, on hi esmorzàvem cada dia. És un dels llocs més barats per menjar a Londres, i a més, estan per tot arreu.

Un dels matins, però, vam anar a menjar un Brunch tradicional de Londres en un bar que estava davant del National Gallery, deliciós, barat i molt recomanable.

Mentre descobríem el barri de Nottin Hill (conegut mundialment per la pel·lícula), vam topar amb una hamburgueseria on hi preparaven hamburgueses de tots els tipus. Tot i que el preu era una mica elevat vam decidir quedar-nos-hi, i déu n'hi dó si va valer la pena! Va ser un dels millors dinars a la ciutat.

L'última nit vam anar a un restaurant que es diu "Arbustus", està al centre i el vaig veure en una guia. Els preus eren desorbitats. Per què us en feu una idea, un plat d'uns 10€ constava de dos tomàquets cherry coberts de formatge philadelphia amb orenga. Tot i que els postres si que valien la pena, no us recomano que hi aneu.

Evidentment, la resta dels àpats els vam fer a restaurants de Fast Food, tals com McDonalds o Burguer King.